Bebegimveben1_ Hilalnd bebekler doğduklarında bağırsakları düz bir şekilde doğarlarmış mama ya da sütü emdiklerinde mideden bağırsağa geçen süt bağırsakta kıvrım hareketleri oluşturarak bağırsağın doğal şeklini almaya başlıyormuş😊
Arnuar Synmannesi mama reddi mamayı zor emme de varmıydı acaba veya başka hangi belirtileriniz vardı. Bende oğlumda süt alerjisinden şüpheleniyorum da
Bebegimveben1_ Hilalnd evet normal canım endişelenme emzirme danışmanım eğitim verirken kendisi söylemişti benimde dikkatimi çeken bir konuydu hatta yenidoğan ilk günlerde mamayı emdiği anda gurultu sesi geliyordu tuhafıma gidiyordu 😊
Synmannesi Arnuar canım karım guruldaması vardı gürültülü kaka vardı mukuslu kaka vardı sürekli meme reddi biberon reddi vardı huzursuzdu gazlı ve kolik bir çocuktu şu an üç yaşına girecek