Hellomoto ya benimde 20lik çıktığında ağrısız çıkmıştı doktora başka bi dişim için gitmiştim hatta orda 20liğin çıkmış dedi çıktığını bile farketmemiştim. çektirmem gerekir mi hemen diye sormuştum, ağrı sızı yapmıyosa kalsın sıkıntısı yok dedi ve ben çektrmediğim için çok pişmanım çünkü 20lik diş sağlıksız oluyor ne kadar baksanda çürüyebiliyor, hamilelikte ağrımaya başlamıştı benim, doğumdan sonra da emziriyorum diye çektirmemiştim ağrısı da geçmişti ama şu bi kaç gündür beni öldürüyor hem çürümüş hemde yanında ki dişleri bile ağrıtıyor, çürüdüğünü yeni gördüm dikkatli bakınca çünkü görünmüyor. Çektrcem bayramdan sonra artık. Sizde ağrımasa bile aldırın bence sonradan sıkıntı yaşamayın.