Arasinannesi20 Kızlar pilli veya şarjlı burun aspiratörü kullananlar var mı önerir misiniz Manuel olanlar hem yedek uçları çok pahalıya geliyor hemde çekerken çok zor oluyor
kelebek_17 Arasinannesi20 baby-var çok iyi. elektrik süpürgesine takılarak kullanılıyor ama tüm gücü kullanmıyor gibi