Kızlar 2 gün öncemağazadan Adidas ayakkabı aldım. Mağazada denedim tam oldu kalıbı vs. Eve geldim evde de giydim sıkıntı yok.Ertesi gün çarşıya çıktım eve ayakkabılarla zor geldim. Ayak serçe parmaklarım hep su toplamış feci acıyor.Şuan başka ayakkabı dahi giyemiyorum. Neden oldu anlamadım.Başına böyle birşey gelen var mı? Ayakkabı dar değil tam oluyor. Kalıpla vs. ayak parmağıma değen bölüm esnetilir mi? Ayakkabı tamircisi bu tarz işlem yapıyor mu? Ya da aldığım mağaza bu konuda bana yardımcı olur mu?