AngeL- Kızlar 3 aylık bebeğim var. Bu zamana kadar hiç çoraplarını çıkarmadım gece yatarken bile. Siz napıyosunuz geceleri giydiriyo musunuz ? Daha büyük bebekleri olanlar gece çorap giydirmeyi ne zaman bıraktınız ?
BeyzanurrK AngeL- 6. Ayda bıraktım canım çünkü bebeğimin ayakları ısınmıyordu doktorda daha canı ne kanı ne kendini ısıtamıyodur dedi sonra düzelince vücut ısısı bıraktım
goldumsu AngeL- benim 10 aylık kendisi giymiyor çıkartıyo yatağa girince genelde çorapsız zaten. Asla sevmiyor 😩
Olimbonii AngeL- Giydiriyorum çünkü ne zaman bugun giymesin ya desem üşütmüş oluyor biraz daha sıcaklasin anca o zaman giydirmem
AngeL- BeyzanurrK ya evet aslında öyle ama el ve ayaklarının soğuk olmasının nedeni vücut ısısından kaynaklıymış diye duydum
livanurvealpinannesi61 BeyzanurrK iyi de zaten yenidoğan bebeğin kan dolaşımı yavaş olur bu yüzden eller ayaklar hep soğuktur. Üşüdüğü için değil kan dolaşımı yavaş olduğu için el ve ayakları soğuk oluyor. 1 yaşa kadar el ve ayaklar genelde soğuk olur. Bana da doktor çorap giydirme öyle alışmasın vücudu sıcaksa üşümüyordur demişti.
Berii12 AngeL- hayır tam tersi,Bebeklerin el ve ayaklarının soğuk olmasının ısınmamasının sebebi üşüdükleri için değil,Kan dolaşımlarının bebek oldukları için yeterli gidip gelmediğinden ötürü imiş.Aklınızda bulunsun…
K-b-r Bende bir yerde okumuştum uykudayken çorap giyilmemesi gerekiyor kan dolaşımını engelliyor muş bizimki zaten çorap sevmiyor kendi çıkartıyor bir süre sonra
genc1anne Ayından itibaren çorapsız yatırdım sıcağı hiç sevmiyor kızım ben unutsam bile kendisi bir şekilde çıkarmış oluyor hiç üşütür diye de korkmadım açıkçası
AngeL- genc1anne heh bizimkide öyle gece bi bakıyorum çoraplar firarda üzerini açmış falan. Hayır açarken açıyo yanıp ama yazık üşüse kapatamıyo. Sıcağa tahammül edemiyo asla 🙅🏻♀️ herneyse işte 😅 bizde bu gidişle çok giymeyiz geceleri 😅
livanurvealpinannesi61 Hellomoto baya büyümüş gece çorapsız yatmaya alıştırın bence 3 aylıkken yaz kış çorapsız yatırdım ben
Asyabuse Prematüre 2 ay 18 günlük bebeklerim var çorap + patik giydiriyorum anca ısınıyor. Normal bebeklere oranla vücut ısıları dengesi daha oturmamış olduğu için bi tık daha kalın giydir dedi doktor. Ama çorapsız yatırabilir miyim herhangi bir dönemde bilmiyorum üşür gibime geliyo ya. Bi gece uykusunda çıkmış çorapları 2 gün gaz sancısıyla uğraştım denk mi geldi ondan mıdır bilinmez tabi
livanurvealpinannesi61 Asyabuse kat kat giydirmek doğru değil. Ne kadar kat kat giydirirseniz o kadar sıcağa alışır. Vücut soğuğa alışmadığı içinde ilerde en ufak soğukta hasta olur. Vücudun soğuğa da alışması gerek. Soğuk hasta etmez sıcakta hastalık çoğalır. Benim oğlum ocak ayında doğdu prematüre bebekti hiç kat kat giydirmedim Bi çift çorap alt üst takım giydirdim çorabı da sürekli giydirmedim alışmasın diye.
AngeL- Asyabuse 2 ay zaten çok erken benim bebeğimin de kilosu düşüktü prematüre değil ama doktorumuz senin dediklerinin aynısını söyledi. Hatta evimiz hep 24 derecede durdu. Geçen gittiğimizde düşürebiliriz artık demesi iyle düşürdüm sonra içim rahat etmedi diğer yaza düşükten başlarım diyerek yükselttim 😅
gocebebirbayan AngeL- artık geceleri giydirme. Ben 40 ından sonra geceleri giydirmedim. Şuan 6 aylık çok şükür 🧿
AngeL- gocebebirbayan ya maşallah 🧿 havaların ısınmasına az kaldı bende giydirmem zaten geceleri bizim hanfendi çıkartıyor kendisi 🥹🥰
edafmo AngeL- benim kızım 2.5 aylık henüz içindeki külotlu çorabı anca çıkardım ben😂😂😂 tahminen yazın bırakırım çorap giydirmeyi ama kışa doğru yine giydiririm
Ysgl26 AngeL- bi haftadır gece giydirmiyodum ama oğlumun sesi kısılmata başladı 2 gündür. Üşüyo sanırım giydirmeye başladım tekrar uyandıpında ayakları buz gibi oluyo çünkü
Bendeanaoldum AngeL- kızım 8 aylık evim 23 derece yürütecindeyken veya ayakları soğuk olduğunda giydiryorum uyuduğunda çıkarıyorum 🌸
AngeL- Bendeanaoldum maşallah bende dediğin gibi gün içinde giydirdim onun haricinde çıkartırım o aylarda ☺️