Kızlar 5 aylık bebegim ve boyun pişiği asla geçmiyor bir parmak boyunda hergün kremliyorum yağlar sürdüm kurumasın tahriş olmasın diye yok yer etmiş gibi. Bepanthol mustela hamazinc gibi pisik kremlerini kullandım yok fayda. Doktor ağır bir krem yazdı kortizon varmış onda da cok kötü oluyor bazen mecbur sürüyorum artık. Geçen gün uykusunda tırnaklamış kanatmış şok oldum eli sürekli orda icim gidiyor o tarafa yatırmıyorum da