Merhabalar benim kızım 6.ayı doldurmak üzere sanırım 4-5 aylar içersinde ufak ufak kendini sıkarak kasılmalar yapıyordu ama çok sık değildi önceden .şimdi daha sık yapmaya başladı sanki gaz çıkarmaya uğraşıyor ama çıkmayınca sinirlenip bırakıyor gibi ama gaz çıkartma problemi olmayan bir kızım var doğduğundan beri çok rahat o konuda kakası desen oda çok normal günde 1 kez mutlaka rahat bir şekilde yapar videoya çekerek sağlık ocağında gösterdim doktorumuz idrar yolu enfeksiyonu olabilir yada bir sancısı olabilir dedi mutlaka hastaneye git dedi aslında ben bu hareketi yeğenimde yapıyordu bebekken ordan biliyorum kız çocukları bunu yaparmış diye sık yapmaya başlayınca endişelendim bazen yapıyor ilgisini dagatmaya çalışıyorum uykusu ve karnı açsa bunların yerine getirilmesinden sonra bırakıyor sinirliyken yapıyor gibi geliyor bana takibime göre tabi endişeliyim ancak bayramdan sonraya randövü bulabildim gideceğim bakalım bi kaç video oluşturdum doktora göstermek için sizdede bunu yapan ve bilgisi olan varmı geçiren arkadaşlar varsa banada bilgi verirmişsiniz korkutucu bişeymi bu sizce