Merhabalar 40 günlük bir bebeğim var anne sütü ve mama şeklinde besleniyor. Bazen sağım yaptığımda 60 cc bazense 120 cc çıkıyor. Bir öğünde mama diğer öğünde ise anne sütü şeklinde ilerliyoruz iştahlı bir bebek olduğu için 120 cc mama alıyor ama 2 saatte bir olduğu içinde sanırım rahatsız oluyor siz nasıl öğün aralarını uzatıyorsunuz acaba? Kaç cc alıyor bebişleriniz açlığına tahammülü olmayan sabırsız bir bebek aynı zamanda bunun için oyalamakta güçlük çekiyorum 😔