nesekaan Batıdan doğuya gelicez arkadaşlar (Elazığ,bitlis,Bingöl,Batman Iğdır,Mardin,Şırnak,malatya,hatay,Gümüşhane) Burda olan arkadaşlar varmı
Nrnl nesekaan biz hataydaydık eşim uzman jandarma. Depremde evimiz ağır hasar aldı ben annemlerdeyim eşim hala orada. Görev süresi dolmuştu bizde doğuya tayin görecektik. Şu an için deprem bölgeleri eş götürülemez garnizon oldu diye biliyorum 😢
Mltmznd nesekaan eşim de jandarma. Bitliste görevliydi . Tabi kendim de Bitlisliyim.😃 kesinlikle tavsiye ederim. Yaşanılabilir küçük bir şehir.Batıya göre sosyal aktiviteler az.Ama yine de güzel yer yaşanılır yani. İş olarak da soracak olursan eşin için rahat yoğun değil batı gibi. Şuan mesela biz batıdayız eşim oradaki rahatlığı burada bulamıyor. Hakkınız da hayırlısı olsun. Çevre illeri de bilirim. Tayin durumunuzda net yeri sorabilirsin buradayım😊