Hasanasaf66 11 aylıkken sürekli teşvik ettim işte su istediğinde işaret parmagim ile gösterip “ masanın üzerinde bardak da olan suyu mu istedin ” Topu eline verip " Kırmızı topu al bakalım simdi sende bana mavi topu ver hadi beraber söyleyelim mi diyerek tekrar etmesini sağladım bu yüzden erkende konuştu 13 aylıktı isimleri soyleyebiliyordu şuan 2 yaşında sohbet ediyoruz