Kızlar bıktım ya nasıl bi iş bu sabah 11 de kalkar 3 de uyur 1 yada 2 saat sonrası yok gece 11 12 1 2 uyumuyor çocuk direniyor gözleri kapanıyor açıp kendine gelip uyumuyor çok yoruldum ya ne yapcam nasıl düzene katcam şaşkınım en son çare uyku şurubu almayı düşünüyorum bana yardımcı olun