Balbademmmmm Bebeğim 20 aylık. Mesela bi hareket yapıyo bizde onu taklit ediyoruz güleç bi şekilde farklı hareketler yapmaya devam ediyo ( taklit edilmek hoşuna gidiyo epey ) birde salıncakta sallanıyordu geçen gün salıncağın tutma yerlerine elleri sıkışmış gibi yaptı bende aa dedim elin mi sıkıştı her defasında aynı şeyi yapmaya devam etti sonrasında. Sizce bunlar normal mi ? Karşıma çıkan bazı yazılardan dolayı kafama takıldı sizlere sorayım dedim
Ayaz13 Balbademmmmm merhaba oğlum 26 aylık ve aynı şeyleri yapıyor aynı kelimeleri 20 kere tekrar edebiliyor sizin güldüğünüz yada dikkatinizi çeken şeyleri yapmaları sizinle iletişiminin güçlü olduğunu gösterir ve sizi güldürdüğü için mutlu olduğunu gösterir bence ☺️ Siz takıntılı davranış olarak yorumluyorsunuz sanırım bunu ama o takıntılar çok farklı yani sizinle iletişimde olduğu değil tamamen saplantılı bir biçimde kendini kapatıp devam ettiği sürekliliği olan davranışlar.
BirPatiSever Balbademmmmm Alakası yok üzmeyinnkendinizi. Otizmin tersine bebeğiniz sizinle iletişime geçiyor işte ne güzel
Mediel Göz teması var mı, ismini söylediğinizde dönüp bakıyor mu, parmağıyla istediği şeyi gösteriyor mu, konuşabiliyor mu?
cigdeeem Ne alaka hemen kafanızda kurmayın gayet normal böyle şeyler bebekler ki 20 aylık tam keşfete tepkilere açık bir ay mesela bir şeye tepki verdiğinizde bidaha yapması bir daha o şaşırmış yada gülünecek şeylerin yapılmasını istemesidir sorduğunuz soru çok alakasız içinizi rahat ettirin düşünmeyin böyle şeyler kafanızda kurarsanız siz kendinizi yorarsınız