Aslan34 merhaba benm doktorum da aynı şekilde hiç ellemedi çok karşı çıktı rahat bırakın biraz dedi sadece takip et dedi. 7 aylıkken farketmiştim bi açıldı kendi kendine tekrar kapandı iki yaşında hala azıcık kapalı ama idrar yapımı iyi o yüzden takiple devam ediyorum