Mama hazırlarken paketin arkasında çalkalayın ibaresi var. Ama sadece çalkalamakla erimiyor, suyun da ılık olduğunu düşünürsek erimemesi normal geliyor bana (sma kullanıyoruz) kaşıkla karıştırın ibaresi neden yok acaba ben o şekilde yapıyorum. Acaba metalle degmemesi mi gerekiyor mama içeriğinin. Bilenler benimle bilgisini paylaşırsa çok sevinirim.