Elifelifelif Bebeğim 27 günlük, yanaklarında sivilceler çıktı ve bir süredir de geçmiyor. Bir çözümü var mıdır , sizler neler kullanıp denediniz ?
melikepalta Elifelifelif benim kızımda da olmuştu doktora götürdük yüzünü nemli tutmami söyledi mustelanin kremini önermişti ama bende farmasinin nemlendiricisi olduğu için onu kullandım bı de giydirirken yüzüne sürmemem gerektiğini söylemişti yünlü vs.
Tansukiz Elifelifelif benim kızımda da çok vardı hafif giydirdim sarı renkli hametan krem sürdüm zamanla geçti
Mrsdgnn Bizde de olmuştu. Kendiliğinden de geçiyormuş ama ben mustela stelatopia kullandım 1 -2 gün içerisinde geçti. Hala da ara ara nemlendirmek için kullanırım. Öneririm pişman olmazsınız.
hzdmm Benim bebemde de oldu gir ay boyunca geçmedi iki ayrı doktora götürdüm ikiside normal kendiliğinden geçer çok sıcak tutma demişti. Gerçekten de bir süre sonra kendiliğinden geçti. Yenidoğan olduğu için vücutları dünyaya alışmaya çalışıyormuş o yüzden bunlar normaldir. Endişelenmeyin