Cscs Güvenli uykuyu araştırdığınız için sizi tebrik ediyorum. Ben bebeğimi doğduğundan itibaren sırtüstü yatırdım. Her yatırmada başını bir sağa bir sola şeklinde yatırdım. Yataş miyo,twiny, bambu yatak bir sürü yatak denedim içine gömülüyor diye. En son gidip yorgancıdan sünger kestirdim en sert olanından. Daha sonra üzerine incecik ama incecik pamuk(eski yorganlardan) serdim ki sünger terletmesin ve aynı zamanda gömülmesin. Çok rahat ettik o şekilde biz.