Evim çok sıcak oluyor havalandırmaya çalışıyorum gündüz canlarım hep açık ama gece cam açık da uyuyamiyoruz ,gece 24 derece oluyor zıbın üstüne tek kat giydiriyorum . Gündüz de öyle dus aldıysa uzun kol zıbın bir tık kalın penye takım ya da tulum giyiyor ,gündüz ort 2 saatte bir emer gece 3-4 saatte bir.Uyku düzeni henüz yok 12.30-01.30 Arasi uyur 10.30-11.30 arası kalkar (ara kalkmalar hariç ) gün içinde 30-40 dk 3-4 kere uyur. Bu atak haftasından önce böyleydi uzunca bir süre uyumadı ayakta uyudu kucakta uyudu memede uyudu,2 de uyuyup 7 de kalktığı oluyordu şimdi biraz düzelmeye başladı ,3 ay 22 günlük . Uyku düzeni için 4. Ayın bitmesini bekliyorum