Kızlar iyi geceler herkeslere, size bişey soracağım oğlum 5 ay 23 günlük gaz sıkıntısı nedeniyle sma comfort 1 kullanıyorum şuanda ama gazları daha da çoğaldı sanki birden fazla mide gazı çıkarıyor ve bunlar yüzünden uyuyamıyor uyusa da uyanıyor, 2 numara mamaya geçerken optiporo mu alsam acaba ne zaman bitecek bu gazlar