Agaclargibi Kızlar oğlum tam dokuz aylık ve ben hala adet görmedm önceleri normal diyorlardı ama dokuz ay çok uzun değil mi bayram sonrası doktora gideceğim daha evvel böyle birşey için giden oldu mu söktürücü falan mı veriyorlar
Esraerol-geldi Agaclargibi norml diye biliyorum 😂 olma olup napcan adet olmayı hiç sevmiyorum kırkım çıktı peşine adat oldum
mervedb Agaclargibi 18 aylık oldu benimki bende hala olmadım doktora gittim kontrol de yapıldı emzirdğin sürece olmaman normal dedi, ama genede gidin derim ultrasonla bir bakılsın
Agaclargibi FMB antropologanne Esraerol-geldi Lara17 mervedb Cihangiriinannesii Kızlar yorumlara teşekkür ederim ❤️ içim rahatladı biraz. Ben kg veremiyorum bu yüzden olabilirmiş ve adet olmadığım için bidaha gebe kalsam anlamam diye korkuyorum ha bir de ben polikistik over ım 😂 yani ne bileyim evham yaptım açıkçası 🤷🏻
Cihangiriinannesii Agaclargibi Oğlum 11 aylıkken olmuştum ben 2 seneye kadar normal görülüyor emzirme süreci varsa
1prens1prensess Agaclargibi ben gittim daha geçen kahfa oğlum şuan 8. 5 aylık ama ben doğum komrtol hapıda kullanıyorum adet olucam olucam hissediyorum ama olmuyorum bir türlü ağrım oluyordu yani en son gittim doktor inceledi hapla ilgili bir sorun yok emzirdiğin için normal dedi
S-252525 1prens1prensess merabalar cerazstte mi kullanıyorsunuz bende de aynı durum var oğlum 1 yaş halen adet olmadım ilacdan dolayı olabilr mi diye tedirginim