Dtcansuyldz Merhaba 2 bucuk aylık oğlum ara ara elini ağzına götürüp emiyor , kimisi diş çıkarma falan diyor ama bu ayda hiç diş çıkarma yaşayan varmı bana tuhaf geldi , yalancı memede cok almıyor ara ara alıyor. , elini emmesi normal bişeymi
Ozlemaras Dtcansuyldz canım bizimkide 3 aylık yaklaşık 15 gündür elini emiyor 😂bende ilk zamanlar aç galiba diye düşünmüştüm ama alıştım artık
_tospikannesi Dtcansuyldz is bir anda cikmaz bunun sureci var yavas yavas damakları kaşınır salya akıtır dış eti salya ile esnermiş dış gelmesi için elini ağzına götürür kesinlikle müdahale etmeyin demişti doktorumuz :)
Mervecom Dtcansuyldz benım oğlumda 2.5 aylık doktor özellikle bizim sormuştu ellerini emmeye başladımı diye bizdede aynı durum var ellerini ağzına götürüp yalamaya falan çalışıyor sakin müdahele etme gayet normal 😊 ellerini keşfetmesi çok güzel bişey🥰
Annekuzusu3443 Dtcansuyldz bnm oglum 2 bucuk aylıkken basladı emmeye elını 4bucuk aylık olduk hala devam edıyo doktor kendını keşif edıyo engelleme emsın dedı kendılıgınden bırakacaktr dış cıkarma degıl dedı elını agzına koydugu ıcın salyasıda cogalıyo
Yavuzselimm Dtcansuyldz Aç olduğu zaman daha değişik emiyor elini bizimki 4 ay 11 günlük oldu hala elini veya sıra sıra parmaklarını emer ama bazen öylesine yapıyo bazende aç olduğu için. Zamanla çözersin zaten