Ecosss doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz ilk aylar ayda 2 kilo alıyordu şimdi 8 aylık haliyle yavaşladı ama 10 kilo doktor sınır diyor. Bizde hiç bir sorun yapmadı gaz kabız vs. Doktorlar bile kilo için aptamili önerir deneyin 1 hafta 10 gün. Kısa sürede bilemezsiniz yarayıp yaramadığını