Dila97 ben 3 ay boyunca çektim. Sürekli tahriş olmaya müsait sık emzirdiğimiz için. 2 aydır rahatım bende. Tek yaptığım şey doğru pozisyonu bulmak, E vitamini içerdiği için kendi sütümü sürdüm başka hiçbir şey işe yaramadı. Göğüs kalkanı hava aldığı için daha güzel iyileşti. Kendi sütünü sür inan çok işe yarıyor. İğrenç bir acı bilirim🥲