Geceninicsesi senede bır verılmesı gerek falan demıslerdı hıc vermemıstım sımdıye kadar, bır de dogum sonrası kontrole de gıtmedım kızım kolıktı dıye. 2,5 sene oluyor dogum yapalı, oyle bı gıdeyım dedım. Cok gecmıs olsun canım, annem rahmi alınacakken amelıyattan kacmıs korkup da. Baska bı dr a tedavı olmus kırtulmus emın olamazsan baska doktorlara daha danıs, ıyı dusun ıyı olsun tez zamanda rahata erersın umarım🥰🌺🙏🏻