Hanımlar 7 aydır bebeğimi emziriyorum fakat minik bi operasyon geçiricem mecburi olarak eşim bakacak bebeğime ve mama vereceğiz onun mamayı alacağından ağlamayacağından(bazen emerek uyuyor) veya aldıktan sonra beni tekrar emeceğinden şüpheliyim tecrübesi olan varmı en kolay şekilde nasıl atlatırız endişeliyim biraz. Tedavi sürecimde de emzirmeme durumum olucak muhtemelen çünkü bana tavsiyeniz var mı ?