Kızlar ben genelde hep sabahları çaliştırım yani sabh dediysem 11 civarı uyanır ortalık toplarkern bazı günler oluyor mesela şimdi oğlum kraker dökmüş yerlere , çok çelişkde kaldım, eşimde sabah açarsın diyor ama şimdi biz geziyoruz üstüne bastığımız da oluyor günah da ses alt kata iner mi acaba
Xiomi mop pro 2 model . ( bunu şimdi ekledim bi arkadaş her markanın farklı olur sesi yazmiş o sebbele belirttim )