edafmo ayse69 benimde aynı durum ama yapacsk bşşey yok pek malesef. Gaz sancısı varsa gaz damlası deneyebilirsiniz bizde pek işe yaramadı ama
Prensesssannesiiii Gazı oluyor mu? 1.5 aylığız biz de bebeğim gece gündüz uyumuyordu gaz damlasına başladım düzenli duş aldırıyorum. Ve benimle uyuyor bi tık rahatladık eskiye göre