11 aydır kaç tane doktora götürdüm KBB ye burnunda bişey yok diyorlar. En son ki de öyle dedi daha gerisinde bişey varsa onu ben göremem üniversiteye git dedi ne var bu çocuğun burnunda uyuyamıyor Allahımm. Çıldırmak üzereyim. Calpol verdim yinede şuan belki bir yeri ağrıyordur diye. Çünkü bu burun hırıltısı 11 aydr var bebeğim 13 aylık