Dorukmustafa Merhaba similac mama indirimde olduğu için e bebekten aldım ama bebeğim SMA ya alıştığı için sadece tadımlık kullandık. Mersin’de olup similac mama kullanan bir arkadaşa hediye etmek isterim. 800 grlık kutu açılalı 4 5 gün olmuştur
FHKK Dorukmustafa Canım instagram da annelerle el ele sayfası var orada çok ihtiyacı olan var oradan ulaştır istersen
Dorukmustafa 1 numara. Açtım sadece yemedi bozulsun istemiyorum dediğiniz sayfaya bakacağım teşekkürler
kiliclar [bilinmeyen] arkadaşım kullanıyordu benim similac ama metal bulunmuş ağır oranda o yüzden toplatılmış y.dışında o yüzden vermeyin derim.