Hanımlar iyi akşamlar 7 ay önce doğum yaptim doğum yaptığım gün hemşireler eşime zorla mama aldırdı ambalajini açtik 1 kez vermeyi denedik sadece emzirdiğim için vermedik bir daha eve gelincede direk derin donduruyuya attık orda unutmuşum şimdi lazım olunca aklıma geldi skt ye baktım bu yıl sonu ama 7 ay önce açıp koyduğum için bi emin olamadım sizce verebilirmiyim bebeğime ?( sağlık sorunumdan dolayı 1 gün vericem sadece markası sma optıpro)