Yaşadığımız depremden dolayı istemeden de olsa vücut stres yapmış gül hastalığı döktüm yani cildinde kırmızı kızarıklıklar var doktora da gidemedim bebeğim depremden sonra oldu suan 2 aylık emziriyorım aşırı gaz sancısı yaşıyoruz bnm hastalığım kızımda sancı yapar mı