Benim kızım bana çok düşkündü çok çekingen ve dış ortama kapalıydı. 3 yaşında gönderdim. İlk hafta onunla sınıfa girdim hiçbir gelişme olmadı. 2. Hafta kapıda bekledim çok ağladıkça camdan bana baktı. 3. Haftada dedesi kapıda bekledi. Böyle 1 ay bitti nerdeyse. Sonra hasta filan oldu derken bi baktım onun alışması tam yarım dönemi buldu ama şimdi çok seviyor en zoru benimkiydi o bile başardı :)