Anneyimm1 Annem 6 ay civarında, dut kaynatıp biberonla, suyunu içiriyordu oğluma her öksürüğü tuttuğunda. Ve gerçekten çok faydasını gördük. Şuan bi öksürük te hemen dut kaynatıp suyunu içiriyoruz. Siz bi araştırın isterseniz, çocuğunuz açısından yanlış birşey tavsiye etmek istemem. Ama ben kendi çocuğuma yapıyordum o yüzden söylemek istedim ☺️