Süt koyuyorum muhakkak ama ekmeğin miktarına göre bir de benim büyük olan 10 yaşında o poyu çok sever hiç sade yemedi simdiye kadar birazda poy koyuyorum bir de kaşar rendeliyorum 2 yasinda olanda oyle alıştı öyle yiyorlar. Yarına yapicam bende kahvaltılarında.oglanin aklına düşmüş bugün kahvaltıya yapsana anne der dururdu