Cananalpaslan Doğumdan 6 ay sonra ilk adetimi oldum Aralık ocak şubat 3 kez adet oldum en son subat 25 ve hâla olmadim emziriyorum testte yaptım negatif. Bu şekilde düzensiz olması normal mi ?
CaglaMenessa Cananalpaslan doğumdan sonra düzensiz olurmuş genelde annenizin nasılsa sizin de öyle olma ihtimali yüksek, benim annem doğumdan sonra düzenli her ay olurmuş ben de öyle oldum ama çevremde düzensiz çok duydum