watermelonlove Kızlar izindeyim ve ben izindeyken promosyon yatacak. İznim bitip işe başladığım da ilk maaşla birlikte yatar mı? Yoksa bunun için ekstra dilekçe vs vermem gerekiyor mu? Geciktikçe her ay ona göre de kesinti oluyor da