Defnesa ben bel fıtığından ameliyat oldum, işim gereği çok fazla ayakta kalıyordum, bununla ilgili de ameliyat sonrası tekrarlamamasi için ayakta uzun süreli kalması ve ağırlık kaldırması sakıncalıdır şeklinde heyet raporu aldım beyin ve sinir cerrahisi doktoru onaylı bi şekilde (işyerim haklarımı tazminatımı vs. alabilmem için heyet raporu getirmemi istedi) heyet raporu için de hastanenin sağlık kuruluna başvuruyorsunuz durum bildirir sağlık raporu/heyet raporu almak istediğinizi belirtip 8 hekime muayene olup raporunuzu tamamlıyorsunuz ben 866 lira ücret ödedim bilginize. Yenimahalle devlet hastanesi, Ankara’da. Ankara dışında nerede olduğu hakkında bilgim yok.