Öncelikle herkese Merhaba İsmim Gizem
2 buçuk aylık kız bebeğim var doğduğundan 3 4 gün sonra sürekli ağladığı için doymuyor diye mama verdim biberonla bir süre sonra beni almadığını memeyle savaşa girdiğini görünce biberonu bıraktık bu arada günde bir kez yatarken veriyordum sürekli değil. Ve bunun üstüne süt ürünleri yiyince yüzünde kızarıklık oluşuyordu alerjiside olunca mamayı zaten bırakmak zorunda kaldık ve hepsinden öte sütümle doyuyor gayette fakat şuan beni emmek istemiyor emzik verirken bir anda memeyi veriyorum öyle kandırmaya çalışıyorum ama bu kolay olmuyor ağlıyor hemen almıyor bazen hiç almıyor zorluyor beni. Doktor raporla mama yazdı ve bu mamayı tadı kötü diye içmedi ben ne koyabilirim bilen var mı zor durumda kaldıkça belki meme veririm diyorum ama çaresiz kaldım emmek istemiyor beni lütfen yardımcı olur musunuz biraz uzun oldu ama kusura bakmayın