Azranurum_06 Kızlar iyi akşamlar doğum yapalı 3 yıl olcak dogumdan 1 hafta sonra açıp temizleyip tekrar dikmişlerdi Sezeryan yerimi şimdi soğuk alınca yada zorlanınca sızlıyor sizdede oluyormu peki
mrveefe12 Azranurum_06 benim hiç bi sıkıntım olmadı Allah’a şükür bir ay sonra 2.sezeryanımı olucam 🙃 herkesin bünyesine göre değişiyor sanırım bu durum
-Senaninannesi- Azranurum_06 kaslarin toparlanmamis demekki ondan ağlıyordur bide usuttugunde rahmin kasiliyordur oda agri yapiyor
Ysgl26 Sezaryen yerim değil ama doğu dan sonra safra kesesi ameliyatı oldum o ameliyat yerlerim acayip sızlıyo üşütünce
Azranurum_06 Grkmmm-35 doktor hatası üst kisimlar çok güzel kapanmıştı güzel bakmıştım sonra farklı bı hastanede daha hijyenik bı ortamda oldu ikiside özeldi ama arasında baya fark vardi
Azranurum_06 -Senaninannesi- evet olabilir adet döneminde çok kasılıyor doğumdan önce bu kadar degildi
Azranurum_06 figfig benimde 1 hafta sonrasında ağrım ve şişkinlik geçmeyince açmak zorunda kaldılar ateşim 40 çıktı