Oğlum 2.5 yaşında annem bakıyor akşam işten gelince bazen eve geçip yemeğimi yapıyorum yemekten sonra almaya gidiyoruz bazen de direk anneme gidip çocukla beraber gelmek istiyorum ama oğlum gelmiyor 😞 dok burda calcam (yok burda kalıcam) diyor. Zorlamak istemiyorum bazen şekerle kandırıp getiriyorum ama şekeri veriyorum geldiğimizde. Ama şeker vermek istemiyorum. Bunun dışında getirmem çok zor. Annemgilin oğlu oldu resmen çok üzülüyorum ya 😫