Merhaba güzel anneler. Arada işin içinden çıkamıyorum buraya girip sizlere sorayım diyorum. Benim oğlum 14 aylık. Bilinçli söylediği bir kelime yok. Baba dede diyor ama bazen böyle bilerek söylemiyor. Ayrıca bir ortamda teyze hangisi dayı hangisi diye sorduğumda herkesi gösteriyor ama asla anneyi yani beni tanimiyor veya göstermiyor diyeyim..🥲 bu arada yürümüyor henüz. Koltuk kenarlarında dolaşıyor ama duzgunde basmıyor pek biraz dışa dışa basıyor. Bebekler ne zaman bilinçli konuşur ne zaman yürümesi gerekir bilmiyorum sizin gorusleriniz nedir durumlarınız nedir. Elbette kıyas için değil sadece biraz konuşmaya ihtiyacım var..