Sineoloji Ben hiç zeytinyağı falan içirmedim canım. Kendim rezene çayı içtim. Bol bol kimyon yedim. Gazını hep çıkarttım, karnına ve ayaklarını karnına iktirerek masaj yaptım. E-bebekte satılan kiraz çekirdeği kemeri aldım ısıtıp onu karnına sardım. Biogaia damla ve Nurse harvey's gaz şurubu kullandım. Üçüncü aya gelmeden gaz sorunumuz bitmişti. Tabi ki bebeğine göre değişir ama umarım işe yarar 🙏🏻