İkizlerim 1 ay 26 günlükler ve ikisi de kabız birine aptamil prematil prematüre bebek maması diğerine hipp organic combiotic mama kullanıyorum sütümü de yettiği yere kadar veriyorum. Kakaları aşırı katı ve zorla yapıyorlar acı çekerek doktorumuz önermemesime rağmen sütüme ve mamasına çok az zeytinyağı kattım bugün aynı zamanda biogaia damla kullanıyorum. Bu kabızlığın çözümş nedir hep böyle mi devam edecek? Bu arada mamaları uzun zamandır kullanıyorum mamadan olsa diyeceğim ama ilk zamanlarda da yapmaz mıydı