Suhedaa_gcr8 merhaba bir süre bizde de aynı durum olmuştu 5.5 aylık kızım ama ana kucağına ara ara koydum oyuncaklar verdim bir süre yanında onunla oynadım sonra dakikaları yavaş yavaş uzattım ve odadan çıktım tek başına da kalmayı öğrensin diye kameradan izliyorum zaten devamlı 😊 ama uyku konusunu bilemiyorum çok fazla uyaran vardır etrafında her uykusunu odasında yaptırmaya çalışın çıkmayın odadan yada nerede uyuyorsa ninni söyleyin yada açın uyumak istemedigi zaman en önemlisi zorlamayın siz zorladikca daha da uyumak istemeyecektir çünkü kızımdan biliyorum çok fazla uykuya direnme yaşadık yavaş yavaş toparlıyor gibiyiz hatta ara ara hala yaşıyoruz