Pazar günü mamaya başlamıştık ama mamaya başlamadan önce kızçem doymuyordu, 4 saat uyumadı, ağladı sürekli, memeyi iyi kavrayamadı sanki emzik veya biberon emer gibi hızlı hızlı çekiyor, memenin sadece başını tutuyor öyle oluncada hem ağzı yoruluyor hemde süt gelmiyor, nolduysa bi anda oldu yani, süt gelmeyincede sinirleniyor ağlıyor felan son çare anladık aç olduğunu mamaya başladık. İlk zamanlar böyle değildi gayette güzel emiyordu doyuyordu. Şimdi ilk emdiği zaman normal emiyor ama sonradan başlıyor emzik gibi biberon gibi çekmeye tekrar sinir hırs ağlıyor bırakıyor mecbur yine mama veriyorum, acaba ilk zamanki gibi doğru emmeyi nasıl öğrenecek sütümü sağıp veriyorum ama buda yorucu bi süreç napıcam bilemedim