oopitipiti çok özür dileyerek bende kendi sorunumu size sormak istiyorum, 1 ay 4 günlük kızım var ve kaç gündür burnu katı sümük değil akışkan bir sümüksü var sanırsam genzi akıyor ama bu çok fazla akıntı yapıyor çok hırıltı oluyor nefes alıp verirken , beşşiği peteğin yanında acaba sıcaklık iyice arttırır mı bu birinci sorum , buhar makinemiz var odada acaba onu baş ucuna mı koysam bu ıkıncı sorum , üçüncü olarak ben burnunu nasıl temizleyebilirim lütfen bana da yardımcı olum 🙏🏻