Yaren kp ayakkabı alıp eşinize öde dememiştir, eşiniz kendi ödemek istemiştir diye düşünüyorum. Kv olayına da gelince yani onunda kendince ihtiyaçları istekleri vardır. Sonuçta herkesin önceliği kendisidir ve belki de oda market alışverişnden artırarak o parayı biriktirip yüzük almak istemiştir. Bunlarda art niyet göremedim açıkçası. Durumları ne kadar iyi olursa olsun bu devirde kimseden bir şey beklememek gerekiyor yoksa üzülen hep siz olursunuz. Eşiniz kaza yapmış geçmiş olsun ama kendi aklı var sonuçta inip bakmıştır illaki arabada ne var ne yok diye. Siz para mevzularına çok takılmışsınız ama anne baba da olsalar herkesin kazancı kendine. Bakın siz babasına ayakkabı aldı diye hayıflanmışsınız, onlar neden oğluna yardım etsin o zaman? Yani herkes kendi kazancını harcasın. Onlar size yapsın ama eşiniz babasına bir ayakkabı almasın. Bence yanlış bir düşünce. Daha öncesinde ne yaşanmıştır bilemem tabi ki sadece yazdıklarınızı yorumladım