ayse1407 Sütün yaramama gibi bir durumu asla olamaz. Boşuna mı yaratıldı? Bebeğin besini annenin göğsünde. Bol bol emzirin. Her istediğinde verdim bebeğimin gelişimi önde. Doktorum “Anne sütünü çok almış belli” demişti. Günde 2 buçuk litre su için, kuruyemiş, tahin, dereotu yeyin. Her sabah haşlanmış yumurta, yoğurt yeyin. Bebeğinizin durumunu en iyi siz bilirsiniz. Doymadığını hissettiğiniz anda ya da huzursuzlanıp uyumadığında emzirme arkasına mama verin 🌸