Firuzende 1 haftalık bir bebeğim var, doğumumdan 1-2 gün önce koltuk altımda beze çıktı. Emziren annelerde olur dediler ama korktum açıkçası doktora gideceğim. Yaşayan var mı ?
Yekbarnes Firuzende bu bende olmuştu hatta sütü oğlumun bitiremediği zaman bir anda koltuk altıma ağrı girdi dokununca şok olmuştum bildiğin yuvarlak bir şey. Sonra internette araştırdım emzirenlerde oluyormus. 43 günlük oğlum
Jfkskskdn Benim göğsüm çok dolmuştu bebeğim fazla çekmemişti o zaman beze atmıştı ama çok ağrı oluyor hemen makineyle sağdım öyle rahatladım sizde göğüste ağrı yok mu?
Firuzende Jfkskskdn Jfkskskdn mememde oluşan hemen gitti göğsümü sağınca ağrım da yok şükür. Sağmak çok yardımcı oluyor. Süt birikmesini engelliyor