Üç gün önce tam 24 aylık oldu ve 3 gündür acayip iştahsız tamam önceden de yemiyordu ama ben parkta bahçede balkonda komşumda bir şekilde ağlatmadan yediriyordum üç gündür kaşığı görür görmez ağlıyor kusmak için öğürüyor ağlıyor yemiyor neyin nesi anlamadım gelecek olan bir dişi de yok son 4 azı kaldı ama görünür de bişey yok bu durum çok uzun sürer mi ne zaman biter