Benim kızım bi ay bi günlük bugün. Hiç emmedi
hep sağdım ama en çok 30 cc çıktı. Şimdi bi çay kaşığı kadar zor çıkıyo 1 saat sağmama rağmen. Emmediği için sağsan da sütün biter dediler bana. Bebek emdikçe çoğalırmış. Hep mama yiyo o süt tadımlık yani. Sizin sütleriniz sağmakla azalmadı mı hiç? Demek ki bende sorun var😔